Hej, jag Stefanie B.
Om mig
Vi är Steffi och Bernd, europeiska äventyrare. Med vår självbyggda husbil, Miss Sophie, är vi till 95 % självförsörjande, men föredrar ändå att inte campa var som helst för att undvika potentiella problem. Med oss reser en 35 kg tung knähund som heter Ruffy (en blandning av Berner Sennenhund). Vi är naturälskare och uppskattar lugn och ro. Vi älskar att vandra eller bara koppla av. Ibland är vi aktiva, ibland bara chillar vi i husbilen.
Översatt med Google TranslateJag talar följande språk:
Hur jag reser
Jag reser
Med min partner
Min djurkamrat
Hund
Mitt resefordon
Husbil (upp till 7,5 m)
Hur jag campar
Min campingupplevelse
ProfilePage.campingExperience.expert
Jag campar
Vanligtvis 6-8 veckor per år
Mina favoritländer
Mina första gäster gav ett väldigt positivt intryck av VanSite. Välkommen åter!
Sehr freundliche und aufgeschlossene Gäste. Bernd und Steffi waren kommunikativ und angenehm im Umgang – gerne wieder!
Sehr freundliche und aufgeschlossene Gäste. Bernd und Steffi waren kommunikativ und angenehm im Umgang – gerne wieder!
Danke für den Besuch. Wir freuen uns Geste zu haben. Wir wünschen Ihnen eine schöne Reise durch den Norden.
Es war alles in Ordnung. Gute Kommunikation.
Star Distribution
5.0
5
100%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%