Marius F

Hei, jeg Marius F.

Om meg

Velkommen til vår lille alpakkagård. Vi heter Marius og Tina, og vi emigrerte fra Tyskland til Danmark for noen år siden. Her oppfylte vi drømmen vår om å eie en gammel gård og bo på landet. Vi bor på vår lille gård sammen med alpakkaer, høner, hunder og katter. Siden 2024 har vi ønsket å dele dette fantastiske hjørnet av verden med andre naturelskere og Danmarksentusiaster. Vi har totalt tre plasser for campingvogner/bobiler med ferskvanns- og avløpsvann, samt strøm og gratis WiFi. Du kan steke marshmallows ved det anviste bålstedet, spille fotball eller andre aktiviteter på den store engen vår, sykle til fjorden 1,5 km unna, fiske krabber eller bare slappe av. Det er også en liten privat lekeplass på eiendommen, og vi tilbyr jevnlig aktiviteter for barn, som maling, håndverk, bygging og klatring på halmballer. Selvfølgelig kan du også bestille alpakkafôring eller kaffe og kake i alpakkainnhegningen hos oss. Akkurat som på campingturen din. Her på gården vår tilbyr vi også firhjuling, og vi kan ta droneopptak av deg og campingvognen/bobilen din osv. En oppvarmet dusj-/toalettkabinett med varmt vann er tilgjengelig på eiendommen! Vi gleder oss til å se deg 🫶

Oversatt med Google Translate

Jeg snakker følgende språk:

tysk
engelsk
dansk

Hvordan jeg reiser

Jeg reiser

Med familien min

Min dyrevenn

Hund

Min reisebil

campingvogn

Hvordan jeg camper

Min campingopplevelse

Avansert

Jeg camper

Vanligvis 4-6 uker i året

Mine favorittland

Spania
Nederland
Tyskland
Danmark
Henning K

mai 2026

Tina und Marius sind tolle Gastgeber. Schöner Stellplatz mit viel Ruhe und schönen Tieren. Frühstücksservice klappt super. Gerne werden wir wieder kommen.

Stefanie W

desember 2025

Schöner Stellplatz, umgeben von Natur. Dazu noch die Alpakas, sehr putzig. Toilette, Dusche, Wasser, Abwasser alles da. Unkompliziert, an der Tafel ist alles erklärt. Wir hatten eine ruhige Nacht. Euch einen guten Rutsch und ein Frohes neues Jahr. Liebe Grüsse

Uwe S

september 2025

Als Wiederholungstäter dort gewesen und es eitd bestimmt ein nächstes Mal geben.

Tobi und Martin N

september 2025

Schönes Fleckchen. Alles wie beschrieben.

Matthias H

september 2025

Wiederholungstäter, alles top!

Star Distribution

5.0

Anmeldelser fra gjester ( 46 )

5

96%

4

4%

3

0%

2

0%

1

0%