Andreas K

Hei, jeg Andreas K.

Om meg

Hallo alle naturelskere, jeg er Kong Andi – og dere er hjertelig velkommen til mitt grønne Kongens Eventyrrike! Huset og hagen min ligger like utenfor Salzkammergut-regionen – et sted hvor jeg ikke bare bor, men også ønsker gjester velkommen som ønsker å nyte naturen. Her er det plass til telt, campingvogner og alle som ønsker å unnslippe hverdagens mas og kjas. Hvorfor gjør jeg dette? Jeg elsker å gi folk muligheten til å unnslippe folkemengdene – og samtidig dele en del av livet mitt og min lidenskap for naturen. Enten du bare blir én natt eller lenger: du er velkommen her! Mine verdier: Jeg lever bevisst, bærekraftig og minimalistisk, alltid bevisst på mitt økologiske fotavtrykk. Målet mitt er å handle i harmoni med naturen og bruke ressurser ansvarlig – for en fremtid verdt å leve i. Gjestfrihet: Det er ingen rigide regler her – bare en åpen dør og en kopp kaffe (eller te) til deg. Eller kanskje litt deilig regional øl ;) Stedet mitt er ikke et hotell, men et stykke hjem og et kongerike – med alle dets særegenheter og sjarm. :) Litt mer om meg: Når jeg ikke har gjester, bruker jeg tiden min på hagearbeid (jeg elsker hagen min!), gå turer eller sykle i området rundt, lese eller høre på musikk på terrassen og møte nye mennesker – og det er akkurat det jeg gjør her! Du er invitert! Enten du bare blir én natt eller lenger, gleder jeg meg til å se deg! Kom og se selv. Fortell meg: Hva er drømmecampingplassen din? Har du noen spesielle ønsker for oppholdet ditt? Vil du ha noen tips om området? Et spørsmål til deg: Hva er det første du ønsker å gjøre her – sove under stjernene, spise frokost i hagen eller bare nyte freden og roen? 😊

Oversatt med Google Translate

Jeg snakker følgende språk:

tysk

Hvordan jeg camper

Mine favorittland

Østerrike

Alles perfekt! Wir sind spontan angereist und wurden super lieb empfangen. Ruhiger Platz, tolle Aussicht und sehr liebe Menschen. Danke!

Andreas ist ein prima Kerl 😊 Wir waren vollkommen übermüdet und auch viel zu früh 😅. Aber König Andi hat uns ganz herzlich in sein Reich eingeladen und wir sind dafür sehr dankbar, der Ausblick aus unserem Dachzelt war wunderbar und wir sind mit einem Blick auf die Berge eingeschlafen. Ein top Gastgeber und Herzensmensch, wir kommen gerne wieder!💝 Alles Liebe Stacey und Daniel

Freundliche Kommunikation und jederzeit für Fragen offen! Die An- und Abreise waren sehr unkompliziert und die gemeinsamen Räumlichkeiten schnell erreicht und sauber. Ich würde auf alle Fälle wiederkommen!

Alles bestens. Sehr nette Begrüßung :)

Hallo, wir sind super lieb empfangen worden, Hatten einen sauberen Stellplatz mit tollem Ausblick. Saubere Toilette, sowie Dusche sind in einer separaten Hütte, wo man sich auch rein setzen könnte vorhanden. Für unseren Ford L2 und uns ideal.

Star Distribution

5.0

Anmeldelser fra gjester ( 5 )

5

100%

4

0%

3

0%

2

0%

1

0%