Timo H

Hej, jag Timo H.

Om mig

Vi heter Janika och Timo. Vi älskar att resa, se och uppleva så mycket som möjligt. Våra intressen inkluderar fotografering, god mat och vandring. Med vårt taktält har vi maximal flexibilitet och njuter av att sova utomhus när vädret är någorlunda bra.

Översatt med Google Translate

Jag talar följande språk:

tyska

Hur jag reser

Jag reser

Med min partner

Min djurkamrat

Ingen

Mitt resefordon

Bil & Taktält

Hur jag campar

Min campingupplevelse

Nybörjare

Jag campar

Vanligtvis 4-6 veckor per år

Mina favoritländer

Irland
Ö
Tyskland
Italien
Nederländerna
Norge
Österrike
Schweiz
Sverige
Stefan H

maj 2025

Hallo liebe Janika & Timo, vielen Dank für euren Besuch bei uns auf der Sötenicher Mühle. Schön das ihr da wart. Wir hoffen euch hat es bei uns gefallen. Gerne dürft ihr uns jederzeit wieder besuchen kommen, ihr wart tolle Gäste. Allzeit gute Fahrt. Beste Grüße aus der Eifel Steffi & Stefan

Stefano C

oktober 2024

Due super ospiti, giovani, molto cordiali e simpatici! Alla prossima e buon viaggio!

ANDREA P

oktober 2024

Ragazzi simpatici, gentili e cordiali. Ottimi ospiti. Consigliati.

Anne K

september 2024

Unkompliziert und sympathisch :) Gerne jederzeit wieder!🤗

Gabriel G

augusti 2024

Leider hat es aufgrund des Wetters nicht geklappt. Wahnsinnig liebevolle und zuvorkommende Camper. Freue mich auf das nächste Mal..

Star Distribution

5.0

Recensioner från gäster ( 8 )

5

100%

4

0%

3

0%

2

0%

1

0%