Hej, jag Timo H.
Om mig
Vi heter Janika och Timo. Vi älskar att resa, se och uppleva så mycket som möjligt. Våra intressen inkluderar fotografering, god mat och vandring. Med vårt taktält har vi maximal flexibilitet och njuter av att sova utomhus när vädret är någorlunda bra.
Översatt med Google TranslateJag talar följande språk:
Hur jag reser
Jag reser
Med min partner
Min djurkamrat
Ingen
Mitt resefordon
Bil & Taktält
Hur jag campar
Min campingupplevelse
Nybörjare
Jag campar
Vanligtvis 4-6 veckor per år
Mina favoritländer
Hallo liebe Janika & Timo, vielen Dank für euren Besuch bei uns auf der Sötenicher Mühle. Schön das ihr da wart. Wir hoffen euch hat es bei uns gefallen. Gerne dürft ihr uns jederzeit wieder besuchen kommen, ihr wart tolle Gäste. Allzeit gute Fahrt. Beste Grüße aus der Eifel Steffi & Stefan
Due super ospiti, giovani, molto cordiali e simpatici! Alla prossima e buon viaggio!
Ragazzi simpatici, gentili e cordiali. Ottimi ospiti. Consigliati.
Unkompliziert und sympathisch :) Gerne jederzeit wieder!🤗
Leider hat es aufgrund des Wetters nicht geklappt. Wahnsinnig liebevolle und zuvorkommende Camper. Freue mich auf das nächste Mal..
Star Distribution
5.0
5
100%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%