Hei, jeg Timo H.
Om meg
Vi heter Janika og Timo. Vi elsker å reise, se og oppleve så mye som mulig. Interessene våre er fotografering, god mat og fotturer. Med takteltet vårt har vi maksimal fleksibilitet og liker å sove utendørs når været er noenlunde bra.
Oversatt med Google TranslateJeg snakker følgende språk:
Hvordan jeg reiser
Jeg reiser
Med partneren min
Min dyrevenn
Ingen
Min reisebil
Bil & Telt på Taket
Hvordan jeg camper
Min campingopplevelse
Nybegynner
Jeg camper
Vanligvis 4-6 uker i året
Mine favorittland
Hallo liebe Janika & Timo, vielen Dank für euren Besuch bei uns auf der Sötenicher Mühle. Schön das ihr da wart. Wir hoffen euch hat es bei uns gefallen. Gerne dürft ihr uns jederzeit wieder besuchen kommen, ihr wart tolle Gäste. Allzeit gute Fahrt. Beste Grüße aus der Eifel Steffi & Stefan
Due super ospiti, giovani, molto cordiali e simpatici! Alla prossima e buon viaggio!
Ragazzi simpatici, gentili e cordiali. Ottimi ospiti. Consigliati.
Unkompliziert und sympathisch :) Gerne jederzeit wieder!🤗
Leider hat es aufgrund des Wetters nicht geklappt. Wahnsinnig liebevolle und zuvorkommende Camper. Freue mich auf das nächste Mal..
Star Distribution
5.0
5
100%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%